FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

Czy szkolenia odbywają się w samochodach z floty szkoły?

Tak, wszystkie szkolenia są prowadzone w naszych samochodach. Jedynie na szkoleniach VIP oraz Individual uczestnik może zdecydować się na jazdę własnym autem. Więcej o autach szkoleniowych można przeczytać Nasza flota

Czy podczas szkolenia zapewniony jest posiłek?

Na wszystkich szkoleniach, poza Mini 1 i Mini 2, zapewniamy lunch. Ponadto, na każdym szkoleniu zapewniamy napoje, kawę, herbatę i ciastka.

Gdzie odbywają się szkolenia?

Wszystkie szkolenia z bezpiecznej jazdy odbywają się na Škoda Autodrom Poznań. Szkolenia Eco i Defensive odbywają się po drogach publicznych w okolicach autodromu.

Jak należy się przygotować do szkolenia?

Wystarczy wziąć ze sobą prawo jazdy, wygodnie się ubrać i mieć pozytywny nastrój.

Do kiedy muszę wykorzystać voucher?

Vouchery są ważne przez 10 miesięcy. Jeśli termin dobiega końca, kontaktujemy się i przypominamy, aby zapisać się na szkolenie. W przypadku przeterminowania vouchera, prosimy o bezpośredni kontakt z biurem.

Po jakim czasie zapisać się na II stopień?

W przypadku szkoleń Mini, oba stopnie możemy zrobić nawet tego samego dnia, jeśli będzie taka możliwość. W przypadku pełnych szkoleń z bezpiecznej jazdy, można to zrobić dzień po dniu, ale zalecamy odczekać jakiś czas, wdrożyć umiejętności zdobyte na pierwszym stopniu, a dopiero potem zapisać się na kolejny.

Czy uczestnicy są ubezpieczeni?

Tak. Wszyscy uczestnicy naszych szkoleń są ubezpieczeni od NNW.

Czy można przyjść z osobą towarzyszącą?

Ze wzglądów bezpieczeństwa i wymogów firmy ubezpieczeniowej, w trakcie szkolenia na torze nie mogą przebywać osoby trzecie.

Czy szkolicie na autach z automatyczną skrzynią biegów?

W naszej flocie mamy samochody zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów. Na każde szkolenie staramy się przydzielić auta z oboma typami skrzyń, aby uczestnicy mogli zająć miejsce najbardziej odpowiadające ich preferencjom.

Jestem świetnym kierowcą, czy mogę przyjść od razu na II stopień?

Nie. Pełne szkolenie I stopnia zawiera nie tylko podstawowe, ale też bardzo zaawansowane elementy, z którymi nie radzą sobie nawet najlepsi kierowcy niebędący wcześniej przeszkoleni z tego zakresu. Poziom zaawansowania stopnia II jest na tyle wysoki, że nie uda się go ukończyć nie posiadając umiejętności nabytych na stopniu I.

Czy mogę przełożyć termin szkolenia?

Tak. Jeśli do szkolenia pozostało więcej niż 7 dni, można przełożyć termin bez żadnych dodatkowych kosztów. Aby to zrobić, należy skontaktować się biurem. W przypadku, gdy do szkolenia pozostało mniej niż 7 dni, przełożenie jest możliwe po opłaceniu opłaty rezygnacyjnej, której wysokość uzależniona jest od rodzaju szkolenia. W tym celu również prosimy o kontakt z biurem.

Kiedy dodawane są terminy szkoleń dla uczestników indywidualnych?

Terminy szkoleń dodawane są na bieżąco. Gdy aktualne terminy zaczynają się zapełniać, dodajemy kolejne. Tempo tworzenia nowych terminów jest zależne od szybkości zapełniania tych już dodanych. Dzięki temu unikamy ryzyka, że grupa na jakiś termin się nie uzbiera i będzie trzeba szkolenie odwołać. Terminy można sprawdzić wchodząc na stronę danego szkolenia, znajdują się na dole pod programem kursu. Aby na bieżąco śledzić nowe terminy, można co jakiś czas wchodzić na stronę i sprawdzać kalendarz. Czasem, gdy ktoś zrezygnuje, pojawiają się nowe miejsca na daty, które były wcześniej całkowicie zajęte.

Czy będąc w ciąży mogę uczestniczyć w szkoleniu?

Nie zalecamy udziału w szkoleniu kobietom w ciąży. Jeśli jesteś w takiej sytuacji, możesz przekazać voucher innej osobie, która go wykorzysta, lub skontaktować się z nami celem ustalenia realizacji vouchera w późniejszym terminie.